ZWROTY

 
    1. Konsument, który zawarł umowę na odległość ma prawo od niej odstąpić w terminie 30 dni kalendarzowych bez podania przyczyny składając Sklepowi stosowne oświadczenie na piśmie zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827). Termin, w którym Konsument może odstąpić od umowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Dołączenie do paczki dowodu zakupu będzie mile widziane. Gwarancją obejmujemy wszystkie produkty, które nie spełniły Państwa oczekiwań.

      Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest do pobrania >>tutaj<<.

    2. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą. Sklep zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób oferowany przez sklep) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep został poinformowany o prawie odstąpienia od umowy przez Kupującego.

    3. W przypadku odstąpienia od umowy jednego z kilku zakupionych przedmiotów, zwrot kosztów wysyłki nie obowiązuje (ponieważ koszt wysyłki jest stały, niezależnie od ilości towaru) zgodnie z interpretacją ustawy UOKIK: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pytania-odpowiedzi/odstapienie-od-umowy-zawartej-na-odleglosc/ “W sytuacji, w której sprzedawca za dostarczenie zarówno jednego, jak i dwóch przedmiotów pobiera stałą opłatę, nie jest on zobowiązany do zwrotu konsumentowi jakichkolwiek kosztów.”
    4. Koszty odesłania towaru ponosi Konsument.

    5. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Oznacza to, że kupujący ma prawo ocenić i sprawdzić towar, ale tylko w taki sposób w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym (czyli sprawdzić jego kompletność czy parametry techniczne). Konsument nie może bowiem normalnie użytkować rzeczy, w przeciwnym razie odstępując od umowy może zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem jej wartości.
    6. Prosimy o staranne zapakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu. Biustonosze, gorsety, stroje kąpielowe należy odsyłać w twardym kartonie, np. w tym samym, w którym przesyłka została wysłana przez Sklep. Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta nie podlega zwrotowi.

    7. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem.
    8. Towar, którego zwrot nie zostanie uznany (np. odesłany po wymaganym terminie, zabrudzony, uszkodzony), będzie odesłany na koszt Konsumenta.